کد خبر: ۹۵۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
تعداد بازدید: ۸۸
عمرو وردة وینگر مصری به صورت رسمی قرارداد خود را با تیم فارکو به امضا رساند.

عکس| گزینه نکونام به تیم مصری رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه نوشت: عمرو وردة وینگر مصری به صورت رسمی قرارداد خود را با تیم فارکو به امضا رساند.

یکی از بازیکنان موردنظر استقلال و جواد نکونام برای تقویت بخش تهاجمی آبی پوشان، عمرو وردة مصری بود. بازیکنی که قراردادش با تیم آپولون لیماسول قبرس به پایان رسیده بود و سرمربی جوان آبی ها خواستار جذب او شده بود.

با این حال، تعلل مدیران استقلال سبب شد تا بازیکن مصری قراردادی را با راجا کازابلانکا مراکش به امضا برساند اما پس از 12 روز و با اعلام اینکه دچار بیماری شده، قراردادش را با راجا فسخ کرد و با تیم دوکسا قبرس به توافق رسید.

در این میان نیز استقلال با دوکسا بر سر جذب عمرو وردة به توافق رسید ولی زمانیکه این بازیکن راهی قبرس شده بود، به دلیل استفاده از پاسپورت منقضی شده، در فرودگاه بازداشت شد تا پروژه پیوستن او به آبی ها با مشکل مواجه شود.

در نهایت نیز به دلیل برخی مسائل حاشیه ای و مشکلات مالی، استقلال بی خیال جذب عمرو وردة شد و این بازیکن با تیم فارکو مصر به توافق دست یافت و قراردادش را با این تیم به امضا رساند.

تیم جدید عمرو وردة در سال 2010 تأسیس شده و فصل گذشته نیز در لیگ مصر رتبه نهم را به خود اختصاص داد.

عکس| گزینه نکونام به تیم مصری رفت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: